  • Data: 2020-10-25 19:53:06
    Temat: Re: Martwię się
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-25 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Zartujesz? Przeciez podwojenie opłaty przy spoznieniu to był własnie
    > jeden z postulatów włascicieli.
    > Pamietaj, ze to ze ludzie beda przyjezdzac na przeglada wczesniej po to
    > zeby nie przegapic daty to tez jest dla nich zysk.

    Pamiętaj, że mniej więcej tylu przyjedzie wczesniej
    ilu nie przyjedzie wcale.

    > Załózmy ze 5% sie spozni.
    > Załózmy ze reszta przyjedzie srednio tydzien wczesniej zeby nie
    > przegapic, zeby w razie awarii miec czas na naprawe etc.
    > To daje ile? 7% dodatkowych zysków?
    > A jaka pokusa zeby odwalic przeglad pod byle pretekstem jak gosc
    > przyjezdza 1 dzien przed? Wec moze ten tydzien to optymistycznie? Sam
    > bedac pewny stanu technicznego swojego auta pojade pewnie ze 2 tygodnie
    > wczesniej.

    Sprawdź co przepisy przewidują jak się stawisz na przegląd
    w terminie a coś tam zostanie zakwestionowane.
    Zauważ też, że bardzo dużo jest SKP gdzie przyjeżdzają
    stali klienci. Ja jak wjeżdżam, to diagnosta juz pamięta
    moje auta. Diagnosta wie, że jak bez powodu albo
    złośliwie uwali przegląd, to klient się wyniesie
    gdzie indziej. Ostatnio parę lat temu cos tam źle wyszło
    z amortyzacją z tyłu, to od razu zostawiłem w tym warsztacie obok,
    żeby zrobili i zarejestrowali. A teoretycznie jakby SKP
    uwalała co drugie auto to ten warsztat by miał złotą zyłę
    a jednak nie uwalają (ten sam właściciel)

    > Nie sadze aby własciciele stacji nie uwazali ze to da im dodatkowa kase
    > skoro o to walczyli... Nie sadze tez aby ktos inny lepiej policzył ich
    > kase niz oni sami...

    Może się po prostu przeliczyli, albo
    czegoś nie doczytali.
    Większość przepisów wymyślają ludzie, którzy nie bardzo wiedzą jak
    wygląda to w praktyce. Pewnie przewodniczący tej komisji nawet nie ma
    samochodu.
    Czołowym przykładem takich idiotyzmów był zamysł ustawodawcy w VAT, żeby
    coś tam było tańsze, to zrobili zwolnione - nie rozumiejąc kompletnie,
    że uniemożliwiając transparentne odliczenie podnoszą cenę