    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    Date: Mon, 26 Oct 2020 15:47:53 +0100

    On 2020-10-26 15:26, K wrote:

    > Sa wylaczenia. Nazywa sie to wyrejestrowaniem pojazdu i z tego co wiem
    > to we wszystkich cywilizowanych krajach dziala to tak samo.

    Ależ ... ja wcale nie mam zamiaru wyrejestrowywać swoich pojazdów. Ja
    tylko nie chcę pilnować tych, którymi akurat nie jeżdżę. Jak za miesiąc
    wrócę to sobie ten przegląd mogę zrobić a na razie jeżdżę tym, co
    przegląd ma. Inna sprawa, że jak nie jeżdżę to ważność badania powinna
    przedłużyć się o czas niejeżdżenia ale nie zamierzam zgłaszać się z tego
    powodu do wójta by mi przedłużył bo te pojeb..ce tylko tak to umieją
    obsłużyć.