    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    Date: Thu, 29 Oct 2020 18:14:47 +0100
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f97f4df$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f9818d0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f988906$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbbvb$43o$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9966db$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbqch$blh$1$horizn@news.chmurka.net> <rnenlp$al6$1@news.icm.edu.pl>
    <rnepk1$522$4$horizn@news.chmurka.net>

    On 2020-10-29 17:11, K wrote:

    > A ubezpieczony jest?

    A jeśli nie to co?

    > W cywilizowanych krajach w takiej sytuacji przeglady sie automatycznie
    > przekladaja o kilka miesiecy.

    Nie sądzę by gdziekolwiek tak było. Ale miałoby sens by przegląd odbywał
    się po okreśonym przebiegu. No bo jeśli tego przebiegu nie można
    zmieniać to chyba można na tym oprzeć domniemanie, że ewentualne
    nieużywanie samochodu naprawdę ma miejsc i nie ma powodu by wymagać
    przeglądu. Ja tak jestem przeciwny rejstrowaniu przebiegu, ale również
    rejestracji samochodów. Równie dobrze możnaby wszystio rejestrować a
    tego to ja na pewno nie chcę.