  • Data: 2020-10-29 18:21:07
    Temat: Re: Martwię się
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-29 17:13, K wrote:

    > Po co kupowac samochod jesli nim pozniej nie jezdzisz i stoi w garazu?

    Po to byś się o to pytał. Ja jakoś nie pytam nikogo czemu na noc nie
    wyrejestrowuje swojego samochodu który stoi w garażu, obok domu czy
    gdzie tam, ani nie potrzebuję zastanawiać się po co ktoś zostawia go na
    dłużej.

    > OC masz wykupiony na taki samochod?

    A mogę nie mieć? Mogę płacić ubezpieczenie od jeżdżenia? Może moje
    samochody są autonomiczne i jak mnie nie ma to jeżdżą same po drogach?
    Ty taki masz?