    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    Date: Thu, 29 Oct 2020 19:01:31 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <5f9818d0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f988906$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbbvb$43o$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f9966db$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbqch$blh$1$horizn@news.chmurka.net> <rnenlp$al6$1@news.icm.edu.pl>
    <rnepk1$522$4$horizn@news.chmurka.net> <rneta8$9ad$1@news.icm.edu.pl>
    <rnetou$7oa$1$horizn@news.chmurka.net> <rneuc8$7bf$1@news.icm.edu.pl>
    <rnevcj$83o$8$horizn@news.chmurka.net>

    On 2020-10-29 18:50, K wrote:
> [...]
    getting-your-mot-done-this-summer

    > A miales epidemie grypy polaczona z lockdownem, kiedy? A moze chorowales
    > na grype np. trzy miesiace? Pisalem wczesniej dalbym mozliwosc
    > odstepstwa od karania w uzasadnionym
    I teraz Zenek napisze list że powinno być jeszcze odstępstwo jak to tam
    oczekuję i będzie, tak?

    > Przebiegu nie musialem krecic ale widze, ze rozmawiam z autorytetem w
    > temacie ;)

    Tak, z ludźmi którzy się tym zajmują i nie mają twoich złudzeń. Bo dla
    zasady chciałem sobie przekręcić. Na wszystko oczywiście jest sposób,
    ale przegląd kosztuje 100zł a przekręcenie ... na ile przeglądów to
    przekręcenie ma być by miało sens ekonomiczny.