  • Data: 2009-09-07 14:55:10
    Temat: Re: Maszt w Gąbinie, zasilanie żarówki
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazłem coś takiego i mnie zaciekawiło:

    http://totalizator2007.blox.pl/html/1310721,262146,1
    69.html?3
    2007/01/22 23:40:42

    "Ech...Uniwersum....Na pomysł żarówek podłączonych do drutu i uziemionych z
    drugiej strony wpadli dawno chłopi mieszkający koło największego nadajnika
    długofalowego na swiecie.Mam na myśli Gąbin.Tam stał maszt o wys. ok. 600m i
    nadajnik o mocy jednego megawata.Drugi taki sam stał w rezerwie.Ale niestety
    wywoływało to zakłócenia w pracy nadajnka i efekt był taki że w okolicach
    Gąbina wszyscy mieli prąd za darmo żeby nie podłączali zarówek korzystając z
    potężnego pola elektromagnetycznego Radia Warszawa I.Z tego samego powodu
    nie było metalowych siatek ogrodzeniowych w okolicy.Kopały tak potężnie że
    zagrażały życiu."