  • Data: 2009-09-07 15:25:01
    Temat: Re: Maszt w Gąbinie, zasilanie żarówki
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oto co znalazłem na stronie radiopolska.pl (czy radiopolskie.pl):
    "Witam. Z tego co wiem, tam w Konstantynowie i okolicach promieniowanie em.
    z masztu nie byłoby szkodliwe gdyby nie problem tzw. anten wtórnych. To
    znaczy wszystkich metalowych przedmiotów np. płotów, dachów pokrytych blachą
    itp.Były plany przy okazji sprawy związanej z odbudową masztu, aby w drugiej
    a zwłaszcza w trzeciej strefie ochronnej tzn. tam gdzie były juz tereny
    zamieszkałe, wymienić wszystki te elementy które pochłaniały energię z
    masztu, a tym samym, same były antenami, na wykonane z innych materiałów np.
    z pcv.Ale nic z tego nie wyszło. Gdyby maszt stał do dzisiaj, to napewno
    były by jakieś modyfikacje, aby mógł nadawać z mocą 2000kW."

    Wracając do głównego tematu, to niestety nie mogę trafić
    na żadną wiarygodną wypowiedź na ten temat :(