  • Data: 2009-02-24 20:10:07
    Temat: Re: Materiał na tarcze hamulcowe
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a.com> wrote:

    > A masz gdzie wygrzebać kawałek hardoxa/armoxa czy czegoś w rodzaju
    > kuloodpornej blachy?

    nawet jeśli bym uwierzył że tarcze hamulcowe za ok 30zł sztuka są
    produkowane z hardoxu to jest jeszcze mały kruczek: hardox jest produkowany
    standardowo w grubości od 3mm wzwyż, rowerowe zaciski hamulcowe wraz z
    standardowymi klockami hamulcowymi przyjmują tarcze o grubości od 1,8 do
    2,1mm, więc więcej (czyli te typowe 4mm dla Hardox 400 z którym ja mam do
    czynienia) nie wejdzie albo będzie wymagało klocków hamulcowych o grubości
    na granicy zużycia.

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki