  • Data: 2021-09-07 18:06:20
    Temat: Re: Mercedes się stara?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 17:25:06 +0200, Irek.N. wrote:

    > Trafiłem na jakąś analizę, z której wynikało, że trakcja podzielona jest
    > na 2km odcinki, zasilane z 2 stacji@15kV każdy. Nie czytałem dokładnie,
    > ale był podany powód dlaczego tak (coś o hamowaniu regeneracyjnym
    > metra?).

    Hm, hamowanie regeneracyjne ma sens, jesli jest inny odbiorca pradu na
    odcinku. A wtedy 2 km ... nie za malo ?

    > Czy mając 700km zasięgu doładowywał być codziennie? Mnie by się nie
    > chciało. Doładowywał bym przy spadku do powiedzmy połowy? Może 1/3, w
    > zależności od planów na najbliższe dni. To z kolei implikuje brak
    > ładowań minutowych.

    Tez prawda - nie chcialoby mi sie codziennie na szybka ladowarke
    podjezdzac.
    Ale to sumarycznie oznacza, ze jedna ladowarka wystarcza na wiecej
    pojazdow, skoro one laduja raz na tydzien.

    Uzupelnieniem moga byc ladowarki powolne, szczegolnie indukcyjne.
    Podjezdzasz na miejsce parkingowe, i sie laduje.
    Powolutku ... ale przez noc czy 8h pracy troche sie uzbiera.

    J.