  • Data: 2021-09-15 08:40:11
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do pozostałych wypadków. Tak czy inaczej - miała być apokalipsa i rzeź
    > niewinątek. Jak można było przwidzieć nic takiego nie nastapiło.

    Myślę że: piesi jeszcze nie ufają bezgranicznie w przepisy i kierowcom a
    kierowcy nie ufają pieszym i są wyczuleni bardziej niż zwykle.
    Przyszłoroczne statystyki dobrze będzie porównać z 2019 bo to już jakiś
    punkt odniesienia może być.

    Patrząc po moich doświadczenaich wpuszczanie pieszych nie jest
    problematyczne, a piesi _zwykle_ nie pakują się pod koła jeśli widzą, że
    zauważyłem ich za późno i nie zatrzymałem się przed pasami. Jak do tej
    pory to zdjąłbym ze 2 osoby z pasów przy skręcaniu w prawo bo mi się
    piknie za słupkiem chowały.

    Avast.