  • Data: 2021-09-15 10:33:13
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Sep 2021 08:40:11 +0200, sirapacz wrote:

    > Myślę że: piesi jeszcze nie ufają bezgranicznie w przepisy

    Zapewne - wieloletnich przyzwyczajen nie da sie tak latwo zapomniec
    ... i bardzo dobrze.
    A przepisy zreszta nadal zakazuja wejscia na przejscie bezposrednio
    przed pojazd - taka glupia niekonsekwencja :-)

    > i kierowcom a kierowcy nie ufają pieszym i są wyczuleni bardziej niż zwykle.

    Moze i sa, ale mysle, ze bardziej nie sa przyzwyczajeni do nowej
    sytuacji. I to nie jest kwestia zaufania, bo pieszy ma pierwszenstwo.

    Tego sie dopiero kierowcy beda uczyc, a wyczulenie trzeba bedzie
    zachowac na zawsze/na dlugo.

    > Przyszłoroczne statystyki dobrze będzie porównać z 2019 bo to już jakiś
    > punkt odniesienia może być.

    A tu jeszcze Covid mamy. Porownajcie z 2021 z 2020,
    albo 2022 z 2019

    > Patrząc po moich doświadczenaich wpuszczanie pieszych nie jest
    > problematyczne,

    Zalezy jak kto jezdzi i jak piesi chodza :-)

    > a piesi _zwykle_ nie pakują się pod koła jeśli widzą, że
    > zauważyłem ich za późno i nie zatrzymałem się przed pasami.

    Ciekawe czy beda aktywisci - widzialem,
    ale wszedlem, bo mi sie nalezy :-)

    > Jak do tej
    > pory to zdjąłbym ze 2 osoby z pasów przy skręcaniu w prawo bo mi się
    > piknie za słupkiem chowały.

    A jak sie zlapalem na tym miejscu
    https://goo.gl/maps/1KmtTPZmAZ7dekF96

    przejscie na zjezdzie w prawo niby swietnie widac,
    ale google car ma kamery wyzej.
    A tam jest lekka gorka, i z niskiego fotela gorzej widac.

    A jak jeszcze jakas betoniarka zasloni pieszego ktory wchodzi ...
    i nieszczescie gotowe

    J.