  • Data: 2022-01-08 22:53:38
    Temat: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-07 o 23:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Jednoczesnie?
    > Niemozliwe :-)
    Prawdopodobieństwo mówi że prawie niemożliwe ale to wcale nie oznacza że
    się nie może zdarzyć, podobnie jak wygrana 6 w totka 2 razy z rzędu, ale
    tutaj może faktycznie przymarzły do podłoża jak wyżej zasugerowałeś. Ale
    wiele zim widziałem i się z czymś takim nie spotkałem, więc pewnie z
    gumą może coś nie tak w tych oponach, może za miękka? czy może za bardzo
    porowata?

    --
    Janusz