  • Data: 2021-01-06 12:49:37
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie... mówisz zapewne o firefoksie lub chromium. W obu idzie ustawić
    > google jako domyślną wyszukiwarkę choć to nieco upierdliwe. A po wtóre,
    > to ficzer przeglądarki a nie linuksa :)

    Źle się wyraziłem. Wyraźnie wyczułem, że Firefox dla Linuksa złośliwie
    to robi, żeby ominąć usługi Google. Teraz oczywiście idzie już ustawić
    domyślną wyszukiwarkę ale jeszcze pół roku temu nie szło a robione
    zabiegi (wtyczki) przestawały działać. Pewnie jednak odpuścili sobie
    złośliwość w końcu :) Czekam na następne.

    > Pod windą masz tak samo.
    > Pretensje pod złym adresem.

    Nie, pod Windą jest możliwość wyboru większa w sumie bez ograniczeń.
    Możesz sobie ustawić co chcesz, chociaż jest próba zmuszenia do Edge
    (może jednak wypróbuj*) Często potrzebuję działania już archaicznych
    ActiveX, które działają tylko pod IE, bo sprzęt jeszcze działa a innej
    opcji komunikacji nie zrobiono kiedyś :/

    > Trudno oponować, wyjaśniać czy pomagać skoro nie podajesz dokładniej
    > jakich.

    No dobra, do samego Linuksa trudno się doczepić, chociaż można w sensie
    sterowników do różnych urządzeń. Producenci nie wspomagają i trzeba
    kombinować. Nie zawsze to działa z pełnymi opcjami jak pod Windows lub
    działa, bo w końcu po czasie ktoś dorobił albo nikt tego nie dotyka bo nie.

    > Nie będę dyskutował :) Było przerabiane setki razy :)

    No też tutaj nie będę dyskutował ale mogę Cię zapewnić, ze co najmniej
    50% oprogramowania które używam nie działa pod Linuksem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>