  • Data: 2021-01-09 01:11:24
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2021 17:08, LordBluzg(R) wrote:

    > Doczytałem z tego linka. Przede wszystkim obowiazuje w firmach j.polski.
    > Aplikacje _muszą_ być aplikacjami w sensie programów i nie mogą opierać
    > się o Internet. Takie są najczęściej wymogi firmy, podobnie biur
    > rachunkowych, gdzie bezpieczeństwo danych jest podstawą istnienia takich
    > firm i nikt nie ufa Internetom :)

    Nawet jeżeli - bo to raczej trudne do zrozumienia dzisiaj - to dla dwóch
    programów na krzyż, których nie mam pod innymi systemami (głównie
    programy do programatorów układów) trzymam maszynę wirtualną, na której
    je uruchamiam. Jeżeli nie jest potrzebna obsługa np. USB to jeszcze dwa
    inne programy uruchamiam okazyjnie pod wine/wineskin. Twoje księgowe też
    pójdą. No, chyba, że praca w tych programach stanowi dla Ciebie znaczaco
    więcej niż 50% Twojej pracy na komputerze. Wtedy nie ma sensu
    faktycznie. U mnie to jest moze 2-3 procent... Ale nawet przy 20-30 nie
    wróciłbym do windows jako głównego systemu.