  • Data: 2020-11-24 18:18:06
    Temat: Re: Miernik "identyczności faz", ale sprytnie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 24/11/2020 16:47, J.F. wrote:

    >Albo... olać precyzyjne kwarce ... zsynchronizować się z nadajnikiem
    >AM. W zasadzie nawet dowolnym, soft sam sobie znajdzie ratio "radio
    >maryja"/"Hz sieci".

    Ale jedyny nadajnik AM to chyba PR1 z Solca.

    Reszta jest FM, choc srednia czestotliwosc powinny zachowac ...

    Co do mozliwosci odbioru AM obecnie mam mieszane uczucia ... ale to,
    ze moje stare radyjka nie odbieraly, to chyba byla wina smiecacego
    zasilacza.

    Nadal mi sie wydaje, ze najlepszy bylby jakis przenosny nadajnik
    radiowy impulsow ... albo jakis znacznik faz.

    J.