  • Data: 2023-02-28 09:04:43
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2023 o 22:58, PiteR pisze:
    > in <news:63fca94a$0$9600$65785112@news.neostrada.pl>

    > po co ten prąd mierzyć? raczej jest stały i mały.

    Już wyjaśniam, wszystkie telewizory  w chacie straciły zasięg DVB-T.
    Wymiana płytek w antenie nic nie daje. Najprawdopodobniej zasilacz padł,
    ale dioda się świeci. Jednym słowem potrzebuję czegoś czym mógłbym
    sprawdzić jego sprawność. Masz jakiś pomysł co poza zakupem, być może
    zupełnie niepotrzebnym, nowego można z tym zrobić?