  • Data: 2011-06-03 15:41:32
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 2 Jun 2011 21:06:02 +0200, w <4de7df1b$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Zgadza się.
    > I do tego bezczelnym do granic możliwości.

    Trzeba być bezczelnym, żeby uważać inaczej niż twierdzi ustawa.

    > Nie.
    > Pisałeś, że do tego musi być pozwane TU w osobnej sprawie cywilnej.
    > Czyli zupełnie co innego niż teraz napisałeś.

    Mógłbym poszukać dyskusji, gdzie już na początku pisałem, że pozwane w sprawie
    musi być TU, ty twierdziłeś że absolutnie nie, że sąd zasądzi od sprawcy, a on
    sobie dojdzie reszty w TU. Ale nie chce mi się.

    > Ale po jakiego?
    > Bo Ty nie wierzysz w stosowne zapisy kk?
    > LOL !!!!!
    >
    > Zresztą mówimy teraz o czymś innym, że można pozwać sprawcę w procesie
    > karnym, to już do Ciebie dotarło, a tego dotyczyła moja sprawa.
    > TU nie miało z tym żadnego związku.

    To akurat wiem od dawna, nawet mam takie zasądzenie od sprawcy. Ale może dla
    ciebie jest to jakieś odkrycie.