-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 08 Apr 2013 20:14:36 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5163090e$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1365444878 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 82.139.18.228:63695
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488479
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-08 10:42, J.F pisze:
> Użytkownik "RobertRędziak" napisał w
> On Thu, 4 Apr 2013 19:56:48 +0200, J.F
>>> silnika nie chcialo im sie ruszac,
>> Między 115C a silnikami Poloneza było sporo drobnych różnic:
>> inny układ smarowania, inny napęd rozrządu, inne uszczelnienia
>> zaworów, inny wałek rozrządu, inny osprzęt (kolektor, gaźnik,
>> nastawy zapłonu, alternator).
>
> Ale to drobnica, lepszego silnika od nowa nie chcialo im sie
> zaprojektowac :-)
O czym Ty piszesz - raz, że były lepsze silniki do Poloneza
(nawet takie miałem prywatnie i były produkowane), a dwa, że jak
najbardziej sporo pracy włożono w nowe projekty, które do produkcji
seryjnej z różnych przyczyn nie trafiły.
>>> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>> Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na poboczu z
> urwanym walem.
A ja widywałem sierry na poboczu - cholera wie dlaczego. Tak,
niesprawne. Wały też były różne i tak naprawdę problem z ukręcaniem
pojawił się w K16 i w silniejszych wersjach, gdzie ktoś założył
wał standardowy.
> A skrzynia - znaczaco inna, czy kola o jeden zabek inny ?
Nie jestem w stanie na obecną chwilę stwierdzić, czy to była nasza
rodzima konstrukcja itd. (ale zmian było sporo w stosunku do tego co
było w 125) Z całą pewnością zasadniczo się różniła od skrzyń włoskich
montowanych do włoskich silników 1.6/1.8/2.0 DOHC, które na szerszą
skalę nie trafiły do naszych samochodów.
> Tak czy inaczej - drobiazgi.
Taki drobiazg - tylny most. Konstrukcja w pełni rodzima i 100x
lepsza od fiatowskiego pierwowzoru.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
- 08.04.13 22:43 Michał Baszyński
- 08.04.13 22:45 k...@g...com
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
- 08.04.13 23:02 masti
- 08.04.13 23:10 k...@g...com
- 08.04.13 23:10 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=