-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Sun, 16 Feb 2014 23:10:28 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 48
Message-ID: <ldrdsh$6g6$1@mx1.internetia.pl>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
<53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
<53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1392589521 6662 83.238.168.227 (16 Feb 2014 22:25:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Feb 2014 22:25:21 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524373
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>
>>> Hamowania uczy się hamując, szybkiej jazdy uczy się szybko jeżdżąc,
>>> wyprzedzania uczy się wyprzedzając itd...
>>
>> Hmmm, czy nadal mowa o normalnej cywilnej jeździe? Bo ja tutaj
>> widzę "szybką jazdę", "gwałtowne hamowania" itd.
>> Coś mi to stoi w konflikcie z bezpieczną jazda w warunkach cywilnych...
>
> Kiedyś się bezpieczna jazda w warunkach cywilnych kończy i zaczyna
> uzależniać przeżycie od posiadania niestandardowych umiejętności, bez
> znaczenia czy u sprawcy czy u pozostałych uczestników.
To przewidywanie bardziej pomaga niż umiejętność gwałtownego hamowania.
>...
>>>> Jaki ma sens skuteczniejsze hamowanie, skoro skuteczne jest
>>>> wystarczające?
>>>
>>> W każdym wypadku do którego dochodzi, jednak nie było wystarczające.
>>
>> Ba, a do wypadków dochodzi z powodu nieskutecznego hamowania?
>
> To kto jest sprawcą to nie jest tak ważne, istotne że wielu wypadków
> udałoby się uniknąć, albo ich skutki byłyby mniejsze gdyby skuteczność
> hamowania była lepsza.
Zapobiegnę karambolowi ?
>
>>> Gdyby umiejętność prawidłowego hamowania była powszechna, wypadków
>>> mogłoby
>>> być mniej.
>>
>> Bardzo fajna teoria - wypadków by było mniej (a nie mogło być), gdyby
>> ludzie częściej myśleli o innych i jeździli spokojniej, a nie przez
>> naukę skuteczniejszego hamowania u "szybkich i bezpiecznych".
>
> Oczywiście, ale jak już będziesz sobie jechał 50km/h i "znikąd" pieszy Ci
> wyskoczy Ci pod maskę, to w zależności od Twoich umiejętności zależy czy
> gość tam zginie czy może go tylko poobija.
No tak, ale realistycznie to tego pieszego trzeba po prostu zauważyć
wcześniej bo może mu się udać a może nie udać niezależnie od zachowania
kierowcy.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.14 23:10 Tomasz Pyra
- 16.02.14 23:15 Tomasz Pyra
- 16.02.14 23:24 John Kołalsky
- 16.02.14 23:54 Tomasz Pyra
- 17.02.14 00:22 John Kołalsky
- 17.02.14 00:32 J.F.
- 17.02.14 00:36 J.F.
- 17.02.14 01:07 John Kołalsky
- 17.02.14 01:07 Tomasz Pyra
- 17.02.14 01:11 Tomasz Pyra
- 17.02.14 09:47 Artur Maśląg
- 17.02.14 10:00 Budzik
- 17.02.14 10:12 Artur Maśląg
- 17.02.14 10:55 anacron
- 17.02.14 11:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=