    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Date: Sat, 16 Apr 2022 14:38:45 +0200

    W dniu 16.04.2022 o 12:32, Shrek pisze:

    > Ja bym ocenę zostawił póki co sądowi. Moim skromnym zdaniem było tak że
    > kolo zapierdalał ile fabryka dała, samochodem zjechali na lewy bo
    > zwyczaj nakazuje i teraz pozostaje stwierdzić czy biorąc pod uwagę
    > prędkość motocyklisty byli w stanie ocenić, że mu drogę zajadą czy nie.
    > IMHO nie ich wina ale to tylko moje zdanie i to na czuja.

    Osobiście jestem raczej sceptyczny co do tego że gościu chciał popełnić
    samobójstwo. Ale w ogóle się do tego nie odnoszę tylko do udzielania pomocy.

    > Nieudzielenie pomocy i spierdolenie z miejsca wypadku to "osobna sprawa"
    > i mam nadzieję że im się do dupy dobiorą.

    To była ironia. No ale jak nie rozumiecie to napiszę, że naprawdę
    uważam, że udzielenie pomocy jest dobrą wolą. Uważamy, że np jak się
    ktoś przewróci to trzeba mu pomóc wstać. Jednak ... z zachowania
    większość kierowców wynika, że wcale tak nie uważa, np nie zatrzyma się
    jak się ktoś wyp.. na chodniku. Nie podzielam poglądu jakoby prawo
    stanowiło jak mamy się zachowywać. Konkretnie uważam, że jest dokładnie
    odwrotnie, prawo tylko opisuje jak się normalnie zachowujemy. Raczej
    żałosne jest to krzyżowanie tutaj przez ludzików, którzy być może
    zachowaliby się identycznie np ze zwykłego strachu. Pomijam, że w tym
    przypadku (jak i wielu innych) nie chodzi o sensu stricte udzielenie
    pomocy tylko o wykonanie telefonu na 112. Kiedyś goście pobili się a
    jakaś kobieta ze strachu uciekając któregoś najechała i też ją
    ukrzyżowali zamiast tych co się pobili.

    Idę sobie Twizy trochę pojeździć :-) Wymienię jakieś uśmiechy itp itd :-)