  • Data: 2022-04-18 14:20:00
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-16 o 23:53, _Master_ pisze:

    > I z Tobą się też zgadzam. Prawo nie powinno zmuszać kogoś do udzielania
    > pomocy.
    > Ale ... Takie prawo obowiązuje i te gnidy sędziowskie powinny to wiedzieć.
    >
    > A może spierdalali bo mieli w bagażniku trefny towar dla putina albo
    > trupa ;-)

    Trzeba ocenic, co się wydarzyło. Trudno wymagać, że np. widząc stłuczkę
    wszyscy gremialnie mają się zatrzymać i pomagać. Jak widzę juz kilka
    stojących aut i pomagających kierowców to nie zatrzymuję się i nie robię
    tłoku. Na szczęście nie byłem nigdy świadkiem jakiegoś dramatycznego
    wypadku, praktycznie nawet stłuczek. Przejeżdżałem obok już po fakcie.
    T.