  • Data: 2022-05-10 20:43:37
    Temat: Re: Modulacja FM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.r-type.org/exhib/abc0014.htm

    > Demodulację na zboczu ostatnio widziałem w amatorskim telewizorze z
    > książki ,,Z radiem i telewizją za pan brat". Na żywo - nie przypominam

    Ja tez tylko w ksiazkach

    > sobie. Nawet w starym Szafirze masz już diody półprzewodnikowe...

    A kiedy byly diody polprzewodnikowe, a kiedy transmisja UKF FM u nas?

    FM u nas 1954, 97.6MHz.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fale_metrowe

    A jaki odbiornik do tego?

    Za oldradio.pl ... diora i ZRK z 1960 juz na DOG58, ba
    Bolero z 1958 juz tez
    https://www.oldradio.pl/karta.php?numer=14

    ale np Podhale, Slask,
    https://www.oldradio.pl/karta.php?numer=51