    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Molestowanie przez TP
    Date: Thu, 11 Feb 2010 13:41:47 +0100

    On 2010-02-11 13:34, J.F. wrote:

    > Ale o co te pretensje ?
    > Mowia ze zadzwonia, i dzwonia, wiec o co chodzi ?
    > Nie jestes zdecydowany, wiec dzwonia i pytaja czy juz jestes.
    >
    > Ich blad ze robia tak wczesnie, za duzo czasu do namyslu :-)
    Nie, telefon z Netii, chyba 29 stycznia, też miałem, że tego dnia kończy
    się jakaś "super promocja", w obniżonej cenie itd. Ja wiem dokładnie
    czego chcę. Żeby po prostu nie dzwonili. Z dostępem do Internetu zrobię
    to, co będę chciał. Zresztą nie mam pretensji do Ciebie, a im nie
    potrafię wyperswadować tego, żeby już nie dzwonili. Może mógłbyś się
    odnieść do meritum sprawy, tzn. jak ich skutecznie przekonać, żeby już
    nie dzwonili?