  • Data: 2022-06-17 21:08:58
    Temat: Re: Monitorujemy
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2022 o 20:21, J.F pisze:

    > "lidlowy prad" chyba wlasnie jakies takie napiecie ma ... jak juz
    > przejdzie w tryb podtrzymania.

    O to to.

    > A 11.1V ... zwarta cela?

    Wierzyłem w Ciebie :-)

    > Tylko pytanie kiedy - hen dawno, z powodu wiecznego ładowania,
    > czy ze starości, bez związku z ładowaniem.

    Nie monitorowałem to skąd mam wiedzieć :-)

    Teraz tak się zachowuje, ale jak padał to chyba nie potrafiłem samochodu
    odpalić po kilku h stania, jeździłem z drugim. Choć głowy nie dam, który
    aku w którym samochodzie był. Ale raczej żaden nie miał >4 lata.
    Podejrzewałem drgania a w innym pracę w komorze silnika.