  • Data: 2022-06-17 21:56:38
    Temat: Re: Monitorujemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jun 2022 20:31:02 +0200, ii wrote:

    > Ale ... łosiu, ten akumulator został już dawno wyłączony z normalnej
    > eksploatacji. Inny akumulator, naprawdę uszkodzony. Tytuł tylko
    > nawiązuje, raczej w formie żartu, do monitorowania akumulatora w
    > samochodzie, które tutaj opisywałem, które skończyło się rozładowaniem
    > akumulatora. JF wieścił zwartą celę nim jeszcze akumulator zacząłem
    > monitorować. I wtedy akumulator został naładowany, a samochód po
    > kolejnych dwóch tygodniach nieeksploatowania normalnie odpalił.
    >
    > Żart żartem, ale Wy po prostu nie macie pojęcia co się z tymi
> [...]

    A co tu monitorowac.
    Dopoki auto w miare normalnie zapala, i jest uzywane "na codzien",
    to aku jest dobry i monitoring nic nie wykryje.
    A jak po paru dniach postoju monitoring cos wykrywa, to aku jest juz
    na zlom :-(

    Jedyny przypadek, to gdy auto za duzy prad ciagnie na postoju,
    i mozesz wykryc czesciowe rozladowanie aku.
    Ale to trzeba auto naprawic, a nie monitorowac :-)

    Nie mowie nie - taki monitor, jakbym raz sklecił, to moglby cos pomóc
    w przyszlosci, szczegolnie jakbym mial wiecej aut i rzadko jezdzil.

    J.