    From: "Krystian Stypula" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Monopol NASK
    Date: Sun, 6 Jan 2002 11:51:25 +0000 (UTC)

    Witam!
    > A ja bym sie upieral ze jednak sie da:) Co wiecej jestem w stanie
    > podac przyklady gdzie bedzie sie oplacalo zarejestrowac domene za
    > darmo:) np. w ramach uslug wiazanych czyli kupujesz od firmy np.
    > wirtualny serwer www, podpisujesz umowe na dwa lata a za to
    > rejestracja domeny i jej utrzymanie przez czas trwania umowy jest
    > darmowe:)

    A to z kolei jest dobrym pomyslem, tylko wymagaloby calkowitego
    przebudowania rynku na wzor francuski - kupic mozesz tylko paczki po
    kilka(nascie) domenolat i w ramach tego gospodardowac, sprzedajac swoim
    klientom lub dodajac do swiadczonej uslugi "w cenie". Sa jednak wady:
    - co z "nie providerami"?
    - dalej musi istniec podstawowy chociaz dzial supportu/obslugi technicznej.

    > Chcialbym rowniez zwrocic twoja uwage na www.prv.pl - jak widac da
    > sie za darmo nawet bez umow:) a nie sadze aby zarejestrowanie domeny
    > cos.pl generowalo az o kilkaset zl wieksze koszta.

    prv.pl jest zupelnie innym pomyslem. Nie wiem na czym zarabiali prowadzacy,
    niedawno mocno wzieli sie za wykorzystywanie PRV do celow reklamowych (vide
    ostatnie "joby"). Moim zdaniem nie mozna jednak tego porownywac do "zwyklej"
    rejestracji domen.

    Pozdrawiam
    Krystian Stypula
    HomeNet - i...@h...pl - http://home.pl - 0801 325555