  • Data: 2023-02-13 00:28:29
    Temat: Re: NAS z modułem SIM
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-02-12, news <b...@w...pl> wrote:
    > Poszukuję małego NASa do niewielkiego biura.
    > Problem polega na tym, że w biurze na weekendy odłączany jest główny serwer
    > realizujący dostęp do internetu.
    > Mój charakter pracy polega na tym, że czasem także w weekendy potrzebuję
    > dostępu do danych na swoim firmowym komputerze (nie chcę zgrywać tego co
    > chwila na pendrive, bo potem się gubię które dane są bardziej aktualne).
    > Chcę przekonać szefa do zakupu niewielkiego NASa, który synchronizowałby mi
    > dane z moim komputerem, gdy ja jestem w pracy, a po zakończeniu pracy
> [...]

    Taki NAS raczej nie istnieje. Jeśli macie w firmie normalnie robione
    backupy (nie potrzebujecie ww. nasa do backupów), to mały sim-routerek
    i po prostu wybudzaj swojego pracowego pc, a dalej pobieraj
    bezpośrednio z niego. Może się nawet da wybudzać bezpośrednio modemem
    usb (więc bez routera), ale nigdy takich rzeczy nie próbowałem.

    --
    Marcin