    From: "news" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: NAS z modułem SIM
    Date: Mon, 13 Feb 2023 19:40:28 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w wiadomości
    news:xCeGL.7369$rQWd.3093@fx10.ams1...

    > Taki NAS raczej nie istnieje. Jeśli macie w firmie normalnie robione
    > backupy (nie potrzebujecie ww. nasa do backupów), to mały sim-routerek
    > i po prostu wybudzaj swojego pracowego pc, a dalej pobieraj
    > bezpośrednio z niego. Może się nawet da wybudzać bezpośrednio modemem
    > usb (więc bez routera), ale nigdy takich rzeczy nie próbowałem.
    >
    > --
    > Marcin

    Mamy normalną serwerownię z RACKowymi serwerami HP do backupu i dostępu
    domenowego.
    Swój NAS (może jakiś faktycznie router barzdziej) chciałem podpiąć w swoim
    biurze dla dostępu do 3 komputerów (terminali).
    W biurze mamy internet poprzez punkty PEL i tylko tak mogę się wpiąć.
    Nie wiem czy uda mi się skonfigurować router, bo informatyk mnie do swoich
    ustawień nie dopuści raczej, bo nie chce ryzykować.

    Paweł