    From: "news" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: NAS z modułem SIM
    Date: Mon, 13 Feb 2023 19:46:58 +0100

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:63ea4be2$0$19623$65785112@news.neostrada.pl...

    > Poszukaj lepiej NAS, który ma dwie karty sieciowe i obsługuje na tych
    > karatach failover WAN. Wtedy do drugiego gniazda Ethernet podpinasz router
    > z obsługą 3G/5G/LTE i masz łącze backup.
    >
    > Te modele od TP-Linka dają radę. Mają porty gigabitowe do Ethernetu i
    > gniazdo SIM dla wbudowanego modemu:
    >
    > <https://www.tp-link.com/pl/home-networking/3g-4g-ro
    uter/archer-mr500/>
    > <https://www.tp-link.com/pl/home-networking/3g-4g-ro
    uter/archer-mr600/>

> [...]
    > i wtedy zdalnie działać na NAS-ie (np. odpalając klienta FTP, który
    > prześle dane dalej) albo pobierać dane na ten komputer, z którego się z
    > nim łączysz.
    >
    > Z NAS-ów polecam QNAP-y:
    >
    > <https://sklepqnap.pl/qnap-ts-264-8g-p-2604.html>
    > <https://sklepqnap.pl/qnap-ts-464-4g-p-2538.html>
    >
    > Musisz jeszcze doliczyć dyski. Nie wiem, ile danych planujesz backupować,
    > ale najlepiej trzymać dane w RAID.
    >
    > K.
    >

    > --
    > Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

    Dzięki..
    Do obecnego routera się nie podepnę, bo mnie informatyk do serwerowni nie
    wpuści, a uprawnień tunelowania też mi nie chce podać, bo mu się polityka
    nie spina ;)
    Wszystko co mogę zrobić to podpiąć się do PELa w biurze i udawać, że ten NAS
    (może router) to nasz kolejny terminal.
    Zwerknę sobie na te urządzenia, które zaproponowałeś.