  • Data: 2010-02-05 13:34:26
    Temat: Re: [NTG][OT]Re: UKE zepsu?o mi poczt? g?osow?
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A jednak - bedziesz sprzedawal zle paliwo, to ci odbiora koncesje i
    > drugiej nie wydadza. I bedziesz mial klopot. I moze pomyslisz ze ci
    > sie nie oplaca ryzykowac.

    To byłoby bardzo złe bo niekoncesjonowany chleb (i cała masa innych towarów)
    już nie musiałaby mieć odpowiedniej jakości.

    > Ale panstwo wybralo inny sposob - kazda firma handlujaca paliwem ma
    > utrzymywac zapasy.

    No ktośtam wybrał. Dobrze/źle zależy od punktu siedzenia.

    > Co ma sporo zalet.

    Dla kogo ? Stać nas na magazynowanie ?

    > Tylko zeby to egzekwowac, to panstwo musi wiedziec ktore firmy ma
    > kontrolowac.

    Państwo musi tworzyć warunki rozwoju społeczeństwu.

    Jeszcze raz napiszę, koncesje np na sprzedaż alkoholu nie mają żadnego
    związku z zapewnianiem jakości alkoholu. To zwykłe wykorzystywanie sytuacji,
    że ludzie chcą chlać i oprócz podatku, bierze się akcyzę oraz koncesje.