eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-01 11:27:15
    Temat: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr May pisze:

    > ech... zmuszanie kogos do wykupienia czy polis placenia innych
    > pseudopodatkow prowadzi tylko do tego ze ZUS buduje kolejne budynki bo
    > sie pracownicy nie mieszcza w starych a moja babcia ktore cale zycie
    > przepracowala i placila skladki ma przezyc za 600 zl miesiecznie, nie
    > mowiac juz o tym ze od 20 lat place skladki na ubezpieczenie a nie
    > pamietam kiedy korzystalem z opieki panstwowej sluzby zdrowia. Zawsze
    > jak potrzebuje wole zaplacic bo mam badania "od reki" a nie "za 2 lata"
    >
    > A system jest naprawde prosty:
> [...]

    Piomay, miałes Ty kiedyś do czynienia ze stłuczką np z rowerzystą? bo ja
    znam kogoś kto miał ;)
    auto naprawił za własną kasę, bo od typa nie ma jak ściągnąć, bo
    bezrobotny. jak polacy naucza sie nie kombinowac, to masz rację, ale z
    OC. ale OC ma się chyba nijak do ZUS.
    a co do ubezpieczenia zdrowia, to jestem jak najbardziej za. ale nie
    jeśli chodzi o moje mienie.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo