  • Data: 2021-05-17 17:20:39
    Temat: Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2021 12:55:23 +0200, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    > - dlaczego nie podzielić się absurdami abyśmy się razem pośmiali (przez
    > łzy).
    >
    > Mam mało czasu (US dał 7 dni i odgraża się karą), a jest już dzień
    > trzeci (nie dokładnie tak ale mniej więcej) dlatego postanowiłem
    > najpierw zapytać a potem szukać samemu - może ktoś kto wie po prostu da
    > znać.
    >
    > Pytanie jest takie: Czy z arkusza kalkulacyjnego (OpenOffice,
    > LibreOffice) da się robić seryjne drukowanie?
    >
    > Chodzi o coś takiego jak na pewno jest w bazie danych, ale żeby robić z

    A na ile ambitnie ?

    Bo mozna jakims makrem wygenerowac nowy arkusz czy wiecej, na
    podstawie dwoch wzorcow ...

    > Teraz US przysłał pismo, że:
    > - trzeba złożyć korektę w której będzie tylko ten jeden przelew z 15
    > grudnia,
    > - dla każdego kolejnego przelewu trzeba złożyć osobne SD-Z2.
    > [...]
    > Nie szukałem programu do wypełniania SD-Z2 (jak ktoś zna to chętnie się
    > dowiem), bo nie podejrzewam, aby był tam automat pozwalający za jednym
    > zamachem wygenerować setkę tych zgłoszeń.

    A jak sie wypelnia SD-Z2?

    Bo jesli starczy excel udajacy wzorcowy formularz, to moze i szybko
    pojdzie, ale przydalby by Ci sie chyba wypelniacz do pdf :-(

    P.S "Zgłoszenie o nabyciu własności rzeczy lub praw majątkowych" ?
    bo tak opisuja SD-Z2

    https://www.podatki.gov.pl/pcc-sd/sd/formularze-do-d
    ruku-sd/#SD-Z2

    J.