  • Data: 2021-05-17 20:46:50
    Temat: Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego wystarczy elementarne użycie edytora struminiowego sed
    > oraz rozumienie przetwarzania potokowego:
    >
    > cat wzorzec.svg | sed 's/DUPA/rzyć/g' > plik1.svg
    > cat wzorzec.svg | sed 's/DUPA/sempiterna/g' > plik2.svg

    Nie znam sed.
    Lata temu pisałem krótkie programiki, które się następnie używało w
    przetwarzaniu potokowym.
    I jak sobie robiłem (okolice 2002) mój systemik archiwizowania mojej
    pracy (używam do dziś, choć już nie pamiętam szczegółów) to OIDP jednym
    z ćwiczonych rozwiązań było potokowe wykorzystanie funkcji DIR i
    jakiegoś mojego filtra do uzyskania wsadu dającego listę plików do
    zzipowania. Ale chyba ostatecznie stanęło na innym rozwiązaniu.

    Może poświęcę chwilę na rzucenie okiem co to sed, ale pojęcia nie mam
    kiedy ją znajdę.
    Cały piątek mi zeszło bo dostałem listę 8 pozycji 'nie do dostania' z
    dwu BOMów i kombinowałem co się z tym da zrobić.
    W sobotę byłem 'nie do życia' po drugiej dawce szczepionki.
    W niedzielę - jedziemy z Gdańska do Krakowa.
    Dziś - wracamy, a potem do pracy a tu kolejny temat pod tytułem -
    wymiotło z Mousera, wymiotło z Digi.
    No nie da się normalnie pracować.

    > Były jakieś takie przypadki, że pracownik w KiCadzie (lub czymś
    > podobnym) pisał wniosek o urlop -- bo tylko ten program miał i w
    > nim poruszał się swobodnie. W zasadzie nic w tym złego nie ma.

    Kiedyś w Protelu a niedawno w KiCadzie definiowaliśmy mieszkanie i meble
    i żona eksperymentowała z ustawieniami.
    P.G.