  • 151. Data: 2024-03-16 21:54:12
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 Mar 2024 21:24:30 +0100, w <ut4v6c$71q$1$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > A pierwszeństwa jak nie miała tak nie ma.

    Tak jest. Wg matołów przecież pojazd włączający się do ruchu ma pierwszeństwo
    zawsze i wszędzie.

  • 152. Data: 2024-03-17 00:16:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 21:54, r...@k...pl pisze:

    > Tak jest. Wg matołów przecież pojazd włączający się do ruchu ma pierwszeństwo
    > zawsze i wszędzie.

    Takich jak Ty?

  • 153. Data: 2024-03-17 00:16:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 21:52, r...@k...pl pisze:

    > Ale to z ciebie się tu śmieją.

    Takie jak Ty?

  • 154. Data: 2024-03-17 02:08:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.03.2024 o 16:13, r...@k...pl pisze:

    > Jakiej ostrożności nie zachowała?
    > A jak jedziesz krajówką, to zwalniasz do 30km/h przed każdym skrzyżowaniem, bo
    > może wyjechać?

    Chodzi o to, aby nie mieć klap na oczach.
    Uważam, że gdyby zachowała minimum uwagi, to by go zobaczyła na kursie
    kolizyjnym. Tu uważasz, że nie miała takiej możliwości.

    Robert

  • 155. Data: 2024-03-19 12:11:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Mar 2024 00:16:50 +0100, w <ut5996$juu$3$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Takie jak Ty?

    Takich jak ty tu nie znajdziesz. Z reguły nie potrafią tu trafić.

  • 156. Data: 2024-03-19 12:12:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Mar 2024 02:08:05 +0100, w <ut5fpl$vni$3$Robert_W@news.chmurka.net>,

    > Chodzi o to, aby nie mieć klap na oczach.
    > Uważam, że gdyby zachowała minimum uwagi, to by go zobaczyła na kursie
    > kolizyjnym. Tu uważasz, że nie miała takiej możliwości.

    Być może mogłaby. Ale niczego to nie zmienia w kwestii winy.

  • 157. Data: 2024-03-19 12:12:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Mar 2024 00:16:35 +0100, w <ut598o$juu$2$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Takich jak Ty?

    Właśnie takich jak ty.

  • 158. Data: 2024-03-19 13:55:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.03.2024 o 12:11, r...@k...pl pisze:

    > Takich jak ty tu nie znajdziesz. Z reguły nie potrafią tu trafić.

    Ty trafiłeś.

  • 159. Data: 2024-03-19 13:56:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.03.2024 o 12:12, r...@k...pl pisze:

    > Właśnie takich jak ty.

    Nie, takich jak Ty.

  • 160. Data: 2024-03-19 14:00:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.03.2024 o 12:12, r...@k...pl pisze:

    > Być może mogłaby. Ale niczego to nie zmienia w kwestii winy.

    Winy nie, ale jej procentowego udziału.

    Robert