    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Napęd DVD
    Date: Sun, 02 Oct 2022 01:05:51 GMT

    On 2022-10-01, trybun <M...@j...cb> wrote:
    > Gołym okiem to ja oglądam gole baby, a nie oceniam zapis na płycie. Np
    > nagrałem w końcu ta płytę z obrazem ISO ale nie widzę okiem
    > najmniejszych oznak użycia. Jest to istotnie trochę dziwne bo na
    > niektórych nagranych już plytach widać wyraźne znaki wypalania. Tym
    > niemniej oko to nie metoda do oceny statusu plytki.

    Samego faktu wypalania to jest akurat dobra metoda i jeśli nic nie
    widzisz, a płyta jest czytana to ja bym się zaniepokoił. A już
    szczególnie przy perspektywie tych gołych bab.

    > Jeszcze raz - nagrywała wszystko, nie chciała nagrać tylko obrazu ISO.

    No to najpewniej jakiś robal. Jedyne co dziwi, że udawała to nagrywanie
    cierpliwie do końca obrazu.

    > Znawca płyt... jak ostatni idiota uwierzyłem tu komuś na grupie że
    > optyczny napęd pod USB to coś co warto kupić i że sprawuje się to równie
    > dobrze jak ten stacjonarny. Aż sam się sobie dziwię czasami dlaczego ta
    > franca nie leży gdzieś pod tramwajem a zajmuje miejsce przy kompie.

    Nigdy równie dobrze się nie będzie sprawować, bo to tak jakby dołożyć
    pośrednika zamiast gadać bezpośrednio (no chyba, że przez eSATA).
    Dochodzą problemy sterowników usb, fizycznego stanu kabli, wtyczek,
    gniazd. Ale też, jak tych problemów nie ma, to większość takich urządzeń
    jest jak najbardziej funkcjonalna.

    --
    Marcin