  • Data: 2022-09-20 09:57:05
    Temat: Re: Napęd elektrotermiczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Sep 2022 07:33:27 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Serio?

    Serio. Z wloskich rzeczy tylko pizza i wina sa dobre.
    Ponoc jeszcze pistolety beretta i armaty, ale nie uzywałem :-)

    A opinia mi sie umocnila, jak mi sie rozpadlo nowe łozysko,
    firmy SKF, bo nie wpadlem na to, zeby w sklepie obejrzec dokladnie
    i sprawdzic, ze made in Italy.

    > 230V.

    No to ponizej 10mA powinno brac.

    > Mikroswitch mają wersje 4-przewodowe. Ja mam 2-przewodowy.

    Ale po co ?

    > Mam ten stary na stole, ale na obudowie jest napisane
    >
    > "UWAGA! NIGDY NIE OTWIERAĆ OBUDOWY SIŁOWNIKA NAWET PO JEGO AWARII,
    > PONIEWAŻ MOŻE TO SPOWODOWAĆ OBRAŻENIA"
    >
    > Zastanawiałem się czy jakiś specjalny strój z przyłbicą mam założyć i
    > rozbierać na imadle czy jak? :-P

    Na oko - jest tam jakas sprezyna, ktora moze byc silna.
    Moze byc gorące ... jak swiezo uzywane.
    A moze sie boją o porazenie elektryczne.

    Albo po prostu dupochron.

    J.