  • Data: 2021-03-04 10:55:03
    Temat: Re: Naprawa elektryka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2021 o 09:18, ToMasz pisze:

    > ale po za formą przekazu,

    Dość biedna.

    > ma racje czy nie? Bo to byłoby lepiej omówić.

    Napisałem, że częsciowo ma. To znaczy jakby mu tłok wyszedł, to też by
    tyle mu wycenili, więc to bardziej dyskusja na temat cen w asotego jak
    ubezpieczenia kształtują rynek napraw i pseudoekologiczności wymiany
    samochodu co trzy lata.

    > o ile myślimy o tym samym filmie, to biorąc pod uwagę że DK94 biegnąc
    > przez Bytom ma (na pewnym odcinku) przejścia co 80m, to.... też bez
    > krzyku trudno o tym mówić

    To niech sobie krzyczy. Mówię o tym jak jeździł po pustym mieście w nocy
    w weekend i darł się jakby ufo zobaczył, że nie ma pieszych a przejścia
    to nie przejścia.

    > kilka minut przed Tobą ktoś wykazał ze to prawie połowa ceny auta. bez
    > względu na kraj i walutę, połowa jest połową

    No to niech ci się coś poważnego w silnik od spalinki stanie to będzie
    to samo. Po prostu u nich robocizna droga - jak to w krajach
    rozwiniętych. Stanie się coś czego nie naprawisz od ręki według manuala
    to kosztuje to od 1/5 wartości samochodu wzwyż.

    > Tragedia to jest na grupach dyskusyjnych.

    Akurat ta nie jest zła;)

    > on może nie panuje nad emocjami, ale tworzy treści o czymś konkretnym.
    > nikt nie mówi że to w 100% obiektywne, ale nie wymyśla bajek i nie snuje
    > domysłów co by było gdyby.

    A co miałoby być? U nas by to w najlepszym razie obejrzeli endoskopem i
    przykleili kawał blachy epoksydem, w najgorszym razie zaspawali i
    wybuchnęli. A tam zgłaszasz do ubezpieczyciela i szkoda całkowita. Co
    kraj to obyczaj.

    --
    Shrek