  • 1. Data: 2021-03-03 03:30:51
    Temat: Naprawa elektryka
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=9i1c342aePo
    Tym razem Jaguar I-Pace w serwisie w Norwegii.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-03-03 10:58:04
    Temat: Re: Naprawa elektryka
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/03/2021 02:30, RadoslawF wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=9i1c342aePo
    > Tym razem Jaguar I-Pace w serwisie w Norwegii.
    >

    > Pozdrawiam

    Kombinacja ceny ASO, ceny zycia/robocizny w Norwegii i ogolnego
    spierdolenia umyslowego tych, ktorzy sie zajmuja naprawa tegoz.
    Obstawiam, ze da sie to poluzowac na tych wkretach wzdloz progu, opuscic
    i bezpiecznie zespawac. Tam nie ma zadnej kosmicznej technologii. Nie
    dziwie sie natomaist, ze jest przepychanka pomiedzy ubezpieczycielem bo
    oni tam tez nie maja lokowanych wlosow zeby sie dac tak ruchac.

  • 3. Data: 2021-03-03 11:04:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/03/2021 09:58, K wrote:

> [...]
    > dziwie sie natomaist, ze jest przepychanka pomiedzy ubezpieczycielem bo
    > oni tam tez nie maja lokowanych wlosow zeby sie dac tak ruchac.

    Poza tym 150k pln to jest jakies 30k funtow, a nowy I-Pace zaczyna sie
    od 65k. Jawna proba wyruchania w dupe klienta/ubezpieczyciela.

  • 4. Data: 2021-03-03 11:15:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 03:30, RadoslawF pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=9i1c342aePo
    > Tym razem Jaguar I-Pace w serwisie w Norwegii.

    Cały ten kolo to bida umysłowa i medialna. Najpierw jeżdzi po pustym
    mieście i drze się do mikrofonu jakby ufo zobaczył, że przejście to nie
    przejście bo ze światłami. A teraz odkrył, że w aso ceny z kosmosu -
    zwłaszcza jak się ze skandynawskich przeliczy na złotówki. Jakby mu się
    uszczelka pod głowicą zepsuła to też by robił raban? Zresztą niech kolo
    potrenuje nad kontrolą emocji. Tragedia z tymi treściami na jutubie -
    98% to jakieś gówno którego nie da się słuchać.

    A że jakiś tam procent racji ma to inna sprawa.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-03-03 11:31:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/03/2021 10:15, Shrek wrote:

> [...]
    > 98% to jakieś gówno którego nie da się słuchać.
    >
    > A że jakiś tam procent racji ma to inna sprawa.

    Tez tesknie za czasami kiedy jedynymi prawdziwymi youtuberami byli
    czlonkowie al-kaidy ;)

  • 6. Data: 2021-03-03 11:38:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2021 o 11:31, K pisze:

    > Tez tesknie za czasami kiedy jedynymi prawdziwymi youtuberami byli
    > czlonkowie al-kaidy ;)

    Paradoksalnie wtedy content był bardziej wartościowy. Co dość dobrze
    pokazuje co się stało z interentem.

    Przypomnę - w latach 80 ludzie myśleli, że jakby każdy miał na zawołanie
    dostępną od ręki praktycznie całą wiedzę ludzkości to byłby przełom. To
    były czasy gdy państwa były gotowe zabić za zdjęcie jakie teraz mamy w
    google maps i street view.

    Rok 2020 - 70% ruchu w necie to porno, 15% to torenty, reszta to portale
    ze śmiesznymi obrazkami, patostrimy i jakaś tam muza;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-03-03 12:30:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Wednesday, March 3, 2021, 11:04:51 AM, you wrote:

    > [...] wyruchania w dupe [...]

    Masz chyba jakiś problem. Stałeś się monotonny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2021-03-03 12:51:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Masz chyba jakiś problem. Stałeś się monotonny.

    Nawet nie wiem z czym znowu wyskoczył, ale zawsze taki był.
    Typowy hejter.
    Za darmo do kibla nie trafił.

  • 9. Data: 2021-03-03 13:19:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/03/2021 11:30, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Masz chyba jakiś problem. Stałeś się monotonny.

    Widze, ze sie skupiles tylko na tym o czym caly czas myslisz. Pozostaje
    miec tylko nadzieje, ze cala reszte zrozumiales bez niepotrzebnego napiecia.

  • 10. Data: 2021-03-03 13:32:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Wednesday, March 3, 2021, 1:19:05 PM, you wrote:

    > Widze, ze sie skupiles tylko na tym o czym caly czas myslisz. Pozostaje
    > miec tylko nadzieje, ze cala reszte zrozumiales bez niepotrzebnego napiecia.

    I jeszcze projekcja na innych swoich fantazji. Idź się leczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan