-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
Date: Fri, 28 May 2010 13:05:03 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <hto811$gfo$1@news.onet.pl>
References: <4bfe8772$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
<htmlkf$okv$2@news.dialog.net.pl> <hto42e$44q$1@news.onet.pl>
<hto5f8$g5b$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275044706 16888 213.17.193.243 (28 May 2010 11:05:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2010 11:05:06 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284425
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości news:hto5f8$g5b$1@news.dialog.net.pl...
>W dniu 2010-05-28 11:57, Agent pisze:
>>
>>>
>>> Nie masz szans zrobić tego sam, zważywszy na brak potrzebnego zaplecza
>>> maszynowego. Wymiana czopów to jedno. Ale jeśli koła już stoją w
>>> widocznym negatywie, to pozamiatane jest z samą rurą belki. Być może
>>> da się ją jeszcze tulejować. A może też być już i na to za późno i
>>> pozostanie wymiana.
>>
>> Tak w necie strasza ale ja już miałem luz taki że koło latało na boki
>> jak się je ciągnęło, kolega w 206 jeszcze bardziej, nawet trabili za nim
>> że mu się koło urywa :) i nikt z nas nie wymieniał nic poza łozyskami i
>> czopami.
>
> Nie ma reguły. Ja miałem w 306 lekki negatyw, ale łożysk już nie było, a
> rdzy w środku rury tyle, że tulejowania nie było jak zrobić. Rura poszła
> do wymiany. W 306/Xsarze czop jest wprasowany w wahacz i poprzez łożysko
> igiełkowe osadzony w rurze belki. W 206 dla odmiany, czop jest w rurze i
> na niego poprzez łożysko nałożony jest wahacz.
>
Ja byłem a AX-em ale już nie pamiętam szczegółów konstrukcji zwłaszcza że
sam tego nie robiłem a tylko wtedy pamietam szczegóły. W każdym razie u mnie
oryginał wytrzymał ( chyba) 300 tys km i facet powiedział że nie przewiduje
żeby tym razem rozleciało się to szybciej niż całe auto. Potem sprzedałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.10 16:13 AL
- 31.05.10 10:08 Agent
- 31.05.10 10:13 krzysiek82
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- 2024-05-20 Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- 2024-05-20 Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
- 2024-05-20 Opole => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-20 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-20 Warszawa => Java Engineer <=
- 2024-05-20 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-20 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-05-20 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-20 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-05-20 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-20 Kraków => Programista .Net - Senior <=
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami