eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawa tylniej belki saxo vts 1.6 › Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
    Date: Fri, 28 May 2010 13:05:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <hto811$gfo$1@news.onet.pl>
    References: <4bfe8772$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <htmlkf$okv$2@news.dialog.net.pl> <hto42e$44q$1@news.onet.pl>
    <hto5f8$g5b$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275044706 16888 213.17.193.243 (28 May 2010 11:05:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2010 11:05:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284425
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hto5f8$g5b$1@news.dialog.net.pl...
    >W dniu 2010-05-28 11:57, Agent pisze:
    >>
    >>>
    >>> Nie masz szans zrobić tego sam, zważywszy na brak potrzebnego zaplecza
    >>> maszynowego. Wymiana czopów to jedno. Ale jeśli koła już stoją w
    >>> widocznym negatywie, to pozamiatane jest z samą rurą belki. Być może
    >>> da się ją jeszcze tulejować. A może też być już i na to za późno i
    >>> pozostanie wymiana.
    >>
    >> Tak w necie strasza ale ja już miałem luz taki że koło latało na boki
    >> jak się je ciągnęło, kolega w 206 jeszcze bardziej, nawet trabili za nim
    >> że mu się koło urywa :) i nikt z nas nie wymieniał nic poza łozyskami i
    >> czopami.
    >
    > Nie ma reguły. Ja miałem w 306 lekki negatyw, ale łożysk już nie było, a
    > rdzy w środku rury tyle, że tulejowania nie było jak zrobić. Rura poszła
    > do wymiany. W 306/Xsarze czop jest wprasowany w wahacz i poprzez łożysko
    > igiełkowe osadzony w rurze belki. W 206 dla odmiany, czop jest w rurze i
    > na niego poprzez łożysko nałożony jest wahacz.
    >
    Ja byłem a AX-em ale już nie pamiętam szczegółów konstrukcji zwłaszcza że
    sam tego nie robiłem a tylko wtedy pamietam szczegóły. W każdym razie u mnie
    oryginał wytrzymał ( chyba) 300 tys km i facet powiedział że nie przewiduje
    żeby tym razem rozleciało się to szybciej niż całe auto. Potem sprzedałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: