  • Data: 2021-01-11 23:05:26
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2021 o 22:37, Lisciasty pisze:

    > No ale serio nie rozumiem. Odpalam konfigurator Skody,
    odpal jakikolwiek konfigurator:
    brak dpf/fap
    brak dwumasy
    brak turbo, lub turbo bez zmiennej geometrii
    bez zmiennych faz rozrządu
    jak najmniej elektroniki
    klima manualna
    coś z końca produkcji serii, zeby było wiadomo co się psuje
    z fanaberii - wyjmowane tyle fotele.
    robię 10 tys km, i chciałbym aby koszt auta nie przekraczał 10groszy za
    kilometr. dobrze by było żeby auto nie było starsze niz 10 lat.
    podgrzewane lusterka, kamerę cofania podgrzewane fotele, halogeny, lampy
    do jazdy dziennej audio z BT - jak będę chciał to sobie dołożę

    ToMasz

    Ps znalazłem takie aż jedno, jutro jadę je oglądać.