  • Data: 2021-01-11 22:37:43
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-11 o 22:18, mk4 pisze:
    > Jednak jak widac zawsze trafi sie ktos, kto bedzie rznal glupa dla zasady.
    >
    > Zastanawia mnie tylko czemu niektorzy .... wybieraja, zeby robic z
    > siebie durnia? No nic, moze za stary juz jestem...

    No ale serio nie rozumiem. Odpalam konfigurator Skody, biorę Octavię
    żeby nie było że jakieś padło typu mój fabiacz chcę specjalnie wybrać.
    Wersja najtańszy golas nie ma systemu aktywnego bezpieczeństwa
    (cokolwiek to oznacza), nie ma przeciwmgielnych z przodu, lakieru
    metalik też nie ma, nie ma haka, grzanych foteli, systemu
    bezkluczykowego i pewnie jeszcze innych pierdół o których nie wiem bo
    się nie znam. Jest silnik buda szyby klima i pewnie poduszki i ABS.
    Nie widzę żeby coś wciskali na siłę w tym golasie, jak się chce to się
    klika i się dodaje.

    L.