    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Date: Tue, 12 Jan 2021 22:27:12 +0100

    On 2021-01-12 07:47, Cavallino wrote:

    > Tia - i dlatego kupują raczej drogie, dobrze wyposażone wersje, a golasy
    > sprzedają się w ilościach śladowych.
    > To samo wśród sprowadzanych złomów - mało kto kupuje tanie Dacie, dużo
    > więcej wypasione BMW czy Audi.
    >
    > Mylisz własny tyłek z większością, zdecydowanie.

    Przeciez doskonale wiesz dlaczego ludzie wybieraja dobrze wyposazone.
    Nie wiesz - to powiem jak krowie na miedzy (az mnie to meczy ze musze
    jak to cepa - ale trudno) - bo nie maja wlasciwie innego wyjscia. Opcja
    jest tzw golas - ale tego nikt nie chce bo tam z kolei nie ma tego
    kluczowego pozadanego wyposazenia

    Zatem ludzie muszą wybierać dobrze wyposazone bo te elementy wyposazenia
    na ktorych im zalezy (czyli te o ktorych wspominam w innych swoich
    postach) sa parowane w zestawy z cala masa
    niepotrzebnego/niszowego/smieciowego wyposazenia z ktorego nie mozesz
    zrezygnowac. Ale oczywiscie musisz za nie tez zaplacic - choc czasem
    probuja ci wciskac kit ze cos jest gratis. Dotarlo?

    Naprawde jestes tak zacietrzewiony zeby tego nie chciec widziec? Bo nie
    wierze, ze nie widzisz. Natomiast na swoje dorazne potrzeby po prostu
    udajesz, ze nie wiesz o co chodzi. Dlaczego - tym razem ty - dobrowolnie
    wybrales opcje zrobienia z siebie durnia?

    --
    mk4