  • Data: 2021-01-13 10:39:54
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-12 o 22:30, Cavallino pisze:

    > Im dłużej będziesz trzymał, tym różnica będzie się powiększać.
    > Bo różnica na kosztach eksploatacji będzie nadal po 10 tys rocznie, a
    > różnica w cenie odsprzedaży będzie malała, ale o wiele mniej niż 10 tys
    > rocznie.

    > Nie.
    > 120 (cena u dealera) -17 dotacji = 103.
    >

    > Na prąd
    >
    > Wybacz, ale jeździłem Capturem 1.2 i automatem i 7,5 to on palił z górki
    > przy dobrym wietrze.
    > Moje zużycie to dobre 8,5 l, w mieście więcej.
    > W 1.0 podobnie.
    >
    > Przyjmijmy średnio 9.
> [...]

    Ty od dziecka masz ciężką nogę :-)
    Tu masz rzetelne wyniki spalania (w tym moje):
    https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/1
    305-Captur.html?fueltype=2&power_s=130&power_e=135&g
    earing=2&powerunit=2

    Te regulacje temperatury to z Zoe? Bo mi się podoba...
    Ja wiosną przymierzam się do czegoś takiego: https://intercars.pl/s/lp-defa/

    T.