  • Data: 2021-01-13 18:33:22
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-13 08:05, Cavallino wrote:

    > Zapętliłeś się?

    Ja? chyba raczej Ty.

    Wszedlem na szybko zobaczyc Polo. Wybieram najtansza Trendline. Poczatek
    - silniki. Widze 80KM i 90KM. A gdzie reszta? Automatyczna klima to
    przeciez podstawa - tez jakos jej nie widze w wersji najtanszej.

    Jak chce mocniejszy silnik - a to juz kolejna wersja - byc moze z kupa
    wyposazenia, ktorego juz nie chce.

    No i dopiero w wersji Highline moge miec cos przyzwoitego rzedu 150KM. W
    wersji, ktora na wejsciu jest 10k drozsza i zawiera dodatkowo jeszcze
    wiecej "udogodnien", których i tak czesc bym wyrzucil juz w Trendline -
    bo sa po prostu psu na bude.

    Wiec nie wciskaj kitu, ze w wersjach rzekomo "golych" mam co potrzeba
    lub moge miec co chce - bo jak widac nie.

    Przeciez to nie przypadek, ze oferta jest tak skonstruowana.
    Jak widzisz - wystarczy chciec/potrzebowac mocniejszego silnika i od
    razu bys takich zaliczal do grupy tych, ktorzy "chca wiecej". A wcale
    tak nie jest, ze chca wiecej - raczej musza wziac wiecej aby dostac to
    czego naprawde chca.

    --
    mk4