  • Data: 2021-03-28 15:02:22
    Temat: Re: Neutralizacja ładunków elektrostatycznych u człowieka
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    w artykule <news:605f917b$0$25418$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Kopało mnie, jak wysiadałem z samochodu.

    Możesz napisać, w którym momencie? Dotykałeś czegoś metalowego po wyjściu
    z samochodu czy przed wysiadaniem? To jest istotna różnica.

    > Kupiłem ten pasek gumy ze 20 lat temu. Cośtam przewodził. Sprawdziłem.
    > Teraz nie pamiętam jaka to była rezystancja. Dokręcili mi do podwozia.
    > Przewodziło cośtam do ziemi. Sprawdziłem.

    Moim zdaniem pasek powinien zadziałać, gdybyś dotykał metalowych części
    samochodu przed wysiadaniem. Wtedy byś się powoli rozładował i po wyjściu
    być był już bezpieczny.

    Tak czy owak bez zrobienia porządku z ubraniem i tapicerką fotela pasek
    jest tylko półśrodkiem. A, dochodzą jeszcze ,,dywaniki" czy inne wykładziny
    pod nogami - nie kręcić się, nie szurać...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)