  • Data: 2022-11-02 07:50:14
    Temat: Re: Ni ma co kupić
    Od: Maciek <maciek@> szukaj wiadomości tego autora

    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu

    Ja tam bardziej patrzę an to wszystko z punktu widzenia zwykłego
    "Kowalskiego" np. chciałby kupić używkę 100tyś km, przejechać przez 10
    lat do 300tyś. Zupełnie mnie nie interesuje dźwięk silnika itp. Jedyne
    wymaganie, ma przeżyć tyle zanim pójdzie na żyletki ;-)

    Co z tym EcoBoostem z najnowszej generacji według Ciebie nie tak? Ciągle
    gdzieś słyszę, że od lat zgarnia nagrody, nawet ten stary co się
    przegrzewał ;-)
    Pierwsza zabawa z silnikiem to chyba rozrząd przed 200kkm, potem przy
    200kkm turbo i co jeszcze?