  • 21. Data: 2022-11-08 00:08:07
    Temat: Re: Ni ma co kupić
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 02.11.2022 o 05:21, rthrtrr pisze:

    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu

    Focus czy Fiesta? Czemu aż tak psioczysz?

  • 22. Data: 2022-11-08 06:04:04
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    > I tyle dałeś?
    > Bo tam cena 112 to cena tylko dla wybrańców lub 114 z pozostawieniem
    > auta (gdzie pewnie więcej oszukają przy odkupie)....

    tak bo są tam jakieś jeszcze rabaty a i30 się tragicznie sprzedaje w
    każdej postaci, wszyscy tylko suv suv suv

    ale kurna szlag mnie trafia bo dopiero wczoraj wieczorem zauważyłem że
    do fabii można obecnie dobrać 1.5 tsi 150KM i to wszystko w DSG za 93tys !!!

    gabarytowo fabia była by lepsza

    ale cuszzz

  • 23. Data: 2022-11-08 06:05:45
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 08.11.2022 o 00:08, PlaMa pisze:

    > Focus czy Fiesta? Czemu aż tak psioczysz?

    pisałem

    nigdy w życiu żadnego 3 cylidrowca
    (chociaż nie jeździłem jeszcze 3 cylindrowymi toyotami 1.5)

  • 24. Data: 2022-11-08 08:51:15
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.11.2022 o 11:52, rthrtrr pisze:

    > litrówka benzyna w turbo z wtryskiem bezpośrednim rozgrzewa się
    > błyskawicznie

    E tam, tak czy owak przy -10stopniach potrzebuje paru minut i co
    najmniej kilku kilometrów aby wystarczająco rozgrzać olej do bezpiecznej
    pracy turbiny.

  • 25. Data: 2022-11-08 08:51:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.11.2022 o 06:04, rthrtrr pisze:

> [...]
    >
    > ale kurna szlag mnie trafia bo dopiero wczoraj wieczorem zauważyłem że
    > do fabii można obecnie dobrać 1.5 tsi 150KM i to wszystko w DSG za

    Pozornie zły interes, ale czołowe Koreańskie marki to gwarancja
    bezawaryjności, czego nie można powiedzieć o Skodzie czy VW.

  • 26. Data: 2022-11-08 10:00:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > chyba nie miałem jakiejś alternatywy w cenie 110tys

    W cenie do 110k wybrałem fiata stilo za 3k ;) i z lpg:)

  • 27. Data: 2022-11-08 15:16:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    :-)).

    -----

  • 28. Data: 2022-11-08 16:03:02
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 08.11.2022 o 10:00, sirapacz pisze:

    > W cenie do 110k wybrałem fiata stilo za 3k ;) i z lpg:)

    oj miałem stilo 3d 1.6 super samochód, szkoda że już takich nie ma

  • 29. Data: 2022-11-09 21:08:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > oj miałem stilo 3d 1.6 super samochód, szkoda że już takich nie ma

    W tej cenie spodziewałem się rdzewiejącego zarżniętego trupa a milo się
    rozczarowałem. Też mam 1.6 ale w wersji wagon - przyjemnie pakowny:)
    Szukam już drugiego:)

  • 30. Data: 2022-11-09 22:48:44
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 7.11.2022 o 16:52, rthrtrr pisze:
    > w sumie mogłem mieć podstawowego golfa life 150KM w tej cenie ale...
    > nienawidzę tego całego elektronicznego chłamu, wszystko w dotyku

    W212 e350 albo e400. Po lifcie - jest piękna, a laik nie odróżni od w213.
    7-letni, 4-butny, wszystkie systemy, które w tym nowym golfie są za
    dopłatą, wszystko obsługiwane fizycznymi przyciskami w kabinie,
    spalanie - takie, jak góólfa 150Km; ~8l/100Km średnio-statystycznie, w
    mieście - 10,5. No ok, ropy...
    O tym, gdzie w hierarchii jesteśmy gólf life vs. 212ka na trasie - nawet
    nie dywaguję. Są tacy, co mogą ustawić tempo na 170 i jechać w komforcie
    spalając 9l/100Km i są tacy (co mają gólfy), którym powyżej 120 już
    ekonomizer świeci na czerwono, a odczucie z jazdy robi się gokartowe :P
    O tym, jak się na parkingu prezentują - nie wspominam tym bardziej ;-)
    O tym, jaki jest komfort i jak się czujesz po 1000Km w fotelu.... No :)
    O kulturze pracy om642 vs. vagowskie kosiarki.... słów brak :)

    Za 15 lat (tyle planuję go eksploatować) te nowe gólfy i daczje będą już
    dawno kostkami na wysypisku albo żyletkami pozyskanymi ze stali z
    recyklingu ;-)
    A wtedy sprzedam na taksówkę ;-)