  • Data: 2020-07-24 21:38:49
    Temat: Re: Nie ma końca durnemu stopu na zielonej strzałce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2020 o 21:14, Irokez pisze:

    > Z tym sensem jest problem, kiedy w Policji słupki z ilością mandatów
    > mają bezwzględne pierwszeństwo nad faktycznym bezpieczeństwem.

    Z moich doświadczeń z policją (w naprawdę różnych sytuacjach, ze czego w
    większości nie bylem "po drugiej stronie pały") wynika, że do policji
    nabór raczej jest negatywny. Masz być trepem za wiele nie myślącym.
    Nawet jak trafiają się rodzynki, to nie spotkasz ich na ulicy. Dlatego
    możesz spokojnie założyć, że policjant z ktorym rozmawiasz (jeśli to nie
    co najmniej dochodzeniówka) jest intelektualnie poniżej "średniej
    krajowej" w zakresie stanowisk niefizycznych - całkiem prawdopodobne, że
    to zwykly dresiarz w innym mundurze i trochę oszlifowany przez szkółkę.
    Taka jest niestety przykra prawda - na ulicy kulsona orła nie spotkasz.
    Dlatego bez sensu jest im dawanie możliwości ścigania "za kręcące się
    kółka" bo jak już zrobią akcję "zielona strzałka" to właśnie tego się
    będą przypierdalać. Ostatnio miałem okazję dyskutować z jednym. Jak masz
    przepis o jakimś ogólnym przeslaniu i w nim zawarte jakieś szczegolne
    wymaganie to będą się tego trzymać jak niepodleglości, bo myślenie nie
    jest ich mocną stroną. W szczególności w tym przypadku jak ktoś się
    zatrzyma a potem pierdolnie pieszego, to będą mieli zgryz - no przecież
    się zatrzymał, to co tu się kurwa odpierdolilo?;) Wszystko zgodnie z
    przepisem a jednak pierdolnął pieszego - i co tu zrobić?;)

    > Ale on nie jest fikcyjny, tylko jest w PORD

    No i co z tego, skoro nie wgzekwowany?

    > i ma sens.

    Tak po prawdzie to nie bardzo. Jak już pisałem IMHO skręcanie na
    zielonej strzałce jest bezpieczniejsze niż na zielonym świetle. Więc
    skoro uważasz, że ma to jakiś głębszy sens, to tym bardziej na zielonym
    powinien być nakaz zatrzymania.

    > W każdym razie jak też zauważasz trzeba gruntownie i z sensem
    > usystematyzować przepisy, rzeczywistość i egzekwowanie.

    O nie, nie. Niech zostanie jak jest - chujowo ale stabilnie. Zdajesz
    sobie sprawę, że zrobią to kretyni od nocnej sraczki legislacyjnej i
    wyjdzie rzadkie gówno, po którym będziesz tęsknił do PoRD z komuny?

    --
    Shrek