eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNiechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić? › Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    From: Telemach <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    Date: Thu, 16 Jul 2009 06:52:45 -0700 (PDT)

    ja natomiast ich informuje ze mnie nie interesuje to co oferuja i
    oficjalnie zwracam sie o wykasowanie moich danych z ich bazy,
    nie przekazywanie ich innym podmiotom gospodarczym a kolejny telefon
    uznam za nekanie i skontaktuje sie ze swoim prawnikiem

    wiem ze pewnie oleja moje prosby przez telefon ale generalnie ponownie
    juz nie dzwoni ta sama firma
    najwyzej za jakis czas jakas inna zaprosic na kolejna prezentacje
    kolder czy czegos tam jeszcze

    a ostatnio to mialem ubaw bo zadzwonil totalny amator z firmy Paratel,
    jakis mlokos bez zadnego doswiaczenia chcial mi wcisnac WLR'a

    jako ze pracowalem w tej branzy to mu wyjasnilem to i owo wraz z
    propozycja zeby zmienil firme dla ktorej sprzedaje bo z taka oferta to
    duzo nie zarobi

    - Telemach -