  • Data: 2022-01-11 17:28:16
    Temat: Re: Niski akumulator
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2022 17:21, J.F wrote:
    > Najprosciej jednak pojechac do supermarketu z miarką, albo do
    > specjalistycznego sklepu ... tez z miarka :-)

    Tak pewnie zrobię.

    > A na polce swietnie widac, ktory nizszy.

    Jak kupowałem, z pistoletem przy głowie, Centrę 190mm, to niższych nie
    było. Nie wiem, może 175 to jakiś wyjątek...

    > No i allegro ma dobrą wyszukiwarke
    > https://allegro.pl/kategoria/uklad-elektryczny-zaplo
    n-akumulatory-4142
    > tylko ... sprawdzilbym.

    Tak, już tam zaglądałem, mam kilka modeli spisanych, prawdopodobnie
    kupię Centrę CB602. Jak znajdę...

    Czy centra produkuje (ale: *produkuje* a nie rozpakowuje kontenery) w
    PL? Jak już mam wydać pieniądze, to niech zostaną tutaj.